خاطرات
قلب شیشه ای

 

                                               

گاه یک لبخند انقدر عمیق میشود که گریه می کنیم
گاه یک نغمه انقدر دست نیافتنی میشود که با ان زندگی می کنیم
گاه یک نگاه انچنان سنگین میشود چشمانمان رهایش نمی کند
گاه یک عشق انقدر ماندگار می شود که فراموشش نمی کنیم

 

 

کاغذ  دیواری های عاشقانه  -  www.pixnaz.ir

برایت خاطراتی بر روی این دفتر سفید نوشتم

که هیچکسی نخواهد توانست چنین خاطرات شیرینی را

برای بار دوم برایت باز گوید.

چرا مرا شکستی ؟چرا؟

اشعاری برایت سرودم

که هیچ مجنونی نتوانست مهربانی و مظلومیت چهره ات را توصیف کند

چرا تنهایم گذاشتی ؟چرا؟

چهره پاک و معصومت را هزار بار بر روی ورق های باقی مانده وجودم نگاشتم

چرا این چنین کردی با من ؟چرا؟

زیباترین ستارگان آسمان را برایت چیدم.

خوشبو ترین گلهای سرخ را به پایت ریختم.

چرا این چنین شد/؟چرا؟

من که بودم؟

که هستم به کجا دارم می روم؟

عکس های عاشقانه تنهایی و جدایی

دیگه تو رو ندارم تورو ازم گرفتن

 

گفتن فراموشت کنم منو دست کم گرفتن

 

گفتن که عشق تو کجا لایق اسم اون میشه

 

گفتن برو که عشق اون قسمت دیگرون بشه

 

منم گفتم

 

اگه که خالی دستام اگه هیچی ندارم

 

عوضش برای تو یه قلب دیونه دارم

 

اگه که تورو گرفتن اگه تو داری میری

 

عوضش توی خیالم با تو پروازی دار

 

 

 

عکس های عاشقانه تنهایی و جدایی 

http://troth.blogfa.com/

http://troth.blogfa.com/

http://troth.blogfa.com/

http://troth.blogfa.com/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, :: 5:14 بعد از ظهر :: نويسنده : roza

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. مهربانی را اگر قسمت کنیم من یقین دارم به ماهم میرسد ادمی گر ایستد بر بام عشق دستهایش تاخداهم میرسد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب شیشه ای و آدرس rozashamsaei75.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 16503
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



به وبلاگ من خوش آمدید





نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools

��� ������
دریافت کد جملات شریعتی
Online User تماس با ما

.