تنهایی
قلب شیشه ای

عکس تنهایی!!!

سراپای وجودم را خلاصه کردم در یک جمله ... من بی تو اشک میریزم

www.parsnaz.ir  عکس های غمگین از لحظات تنهایی

هرجا دلت شکست خودت شکسته هاشو

جمع کن تاکسی منت دست زخمیشو نکشه

تنهایی یعنی اگه هزار بار هم از اول تا آخر لیست شماره های موبایلت رو نگاه کنی ، نتونی یک نفر رو پیدا کنی که باهاش درد دل کنی . . .

عکس هایی عاشقانه و احساسی از لحظات تنهایی ، www.irannaz.com

تنهایی یعنی : ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است ، اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !

عکس هایی عاشقانه و احساسی از لحظات تنهایی ، www.irannaz.com

ساعتها زیر دوش به کاشی های حمام خیره می شوی !
غذایت را سرد می خوری !
ناهار ها نصفه شب ، صبحانه را شام !
لباسهایت دیگر به تو نمی آیند، همه را قیچی می زنی !
ساعتها به یک آهنگ تکراری گوش می کنی و هیچ وقت آهنگ را حفظ نمی شوی !
شبها علامت سوالهای فکرت را می شمری تا خوابت ببرد !
تنهائی از تو آدمی میسازد که دیگر شبیه آدم نیست ، روزهای من اینگونه و شبهایم اصلاً نمیگذرد . . .

عکس هایی عاشقانه و احساسی از لحظات تنهایی ، www.irannaz.com

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 26 آبان 1391برچسب:, :: 9:57 بعد از ظهر :: نويسنده : roza

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. مهربانی را اگر قسمت کنیم من یقین دارم به ماهم میرسد ادمی گر ایستد بر بام عشق دستهایش تاخداهم میرسد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب شیشه ای و آدرس rozashamsaei75.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 68
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 16533
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



به وبلاگ من خوش آمدید





نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools

��� ������
دریافت کد جملات شریعتی
Online User تماس با ما

.